30.3.20

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ


Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας γνωρίζουμε ότι στα πλαίσια της υλοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ, το σχολείο μας προχωρά  στη δημιουργία μαθημάτων στις δύο ψηφιακές πλατφόρμες ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ: α) Πλατφόρμα e-class και  β) Πλατφόρμα e-me.

Έχοντας ήδη προβεί στην εγγραφή των μαθητών/τριών στο Π.Σ.Δ. διαθέτετε όνομα χρήστη (username) και κωδικό πρόσβασης (password). Στη συνέχεια ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

Α. ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ e-me και e-class
(Προαπαιτούμενο: αφορά όσους δεν το έχουν ήδη κάνει)

·         Με το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) μεταβείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-me https://auth.e-me.edu.gr και εισέλθετε τουλάχιστον μία φορά.
·         Επαναλάβατε το ίδιο και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-class https://eclass.sch.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ!! Σε αυτή τη φάση θα πραγματοποιήσετε απλώς την είσοδο στις πλατφόρμες και όχι κάτι περισσότερο. Μετά την είσοδό σας πραγματοποιήστε έξοδο από τις πλατφόρμες.
Τονίζουμε ότι χωρίς τη δική σας είσοδο δε μπορούμε να εντάξουμε τους μαθητές στα μαθήματα ή εσείς να επιλέξετε τα μαθήματα εντασσόμενοι σε αυτά.

Β. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
1.       Εντοπίστε στον παρακάτω κατάλογο τον/την εκπαιδευτικό που διδάσκει το παιδί σας και την πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιεί. 

Πλατφόρμα e-class
Εκπαιδευτικός/Τάξη-Τμήμα
Κοττάκη Θεοφανή Α1
Στεφανοπούλου Ιωάννα Α2
Φατούρου Ματίνα Γ1
Μανιατάκου Αικατερίνη Γ2
Μάργαρη Φανή Δ1
Αναπλιώτη Βάνα Δ2
Μαντζιούκα Αλεξάνδρα Ε1
Μουλά Μέμη Ε2
Αποστολοπούλου Άρτεμις ΣΤ1
Μπάνου Αικατερίνη ΣΤ2
Κουβέλη Αθανασία (Αγγλικά) Γ1,Γ2,Δ2,Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2
Γερολυμάτου Αγγελική (Αγγλικά) Α1,Α2,Β1,Β2,Δ1
Οικονόμου Παναγιώτα (Γαλλικά) E1,E2, ΣΤ
Παπαδοπούλου Αγγελική (Γερμανικά) ΣΤ
Δανίκα Ιωάννα (Εικαστικά) Α1,Α2,Β1,Β2,Ε1,Ε2
Ψαθά Φωτεινή (Θεατρική Αγωγή) Α1,Α2,Β1,Β2,Γ1,Γ2,Δ1,Δ2
Αντωνόπουλος Γεώργιος (ΚΠΑ) Ε2
Καραγιαννίδης Χαρ. (Φυσική Αγωγή) Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2
Στέφη Ελένη (Τμήμα Ένταξης)
Αννίνου Αγγελική-Μίλτση Αντωνία Β1,Β2 (προσεχώς)

Πλατφόρμα e-me
Εκπαιδευτικός/Τάξη-Τμήμα
Κατσίνα Παναγιώτα (Τ.Π.Ε.) Α1,Α2,Β1,Β2,Γ1,Γ2   username pkatsina

Αναμένεται να προστεθούν και άλλοι εκπαιδευτικοί, οπότε ο πίνακας θα επικαιροποιηθεί.

2.       Ανάλογα με τον/την εκπαιδευτικό και το μάθημα:

·         Για την πλατφόρμα e-class (σε αυτήν βρίσκονται σχεδόν όλοι/ες οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας): Εισέρχεστε, βλέπετε τα διαθέσιμα μαθήματα και πραγματοποιείτε την εγγραφή του μαθητή/τριας σε κάθε μάθημα που τον/την αφορά.
Οδηγίες εγγραφής μαθητή σε μαθήματα που βρίσκονται στην ψηφιακή πλατφόρμα e-class.
Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες εδώ.

·         Για την πλατφόρμα e-me: Εισέρχεστε και ελέγχετε εάν στις ειδοποιήσεις (κίτρινο καμπανάκι επάνω δεξιά) υπάρχει αίτημα σύνδεσης από εκπ/κό. Εάν ναι πρέπει να το αποδεχθείτε. Εάν όχι, πρέπει να στείλετε αίτημα επαφής στην εκπαιδευτικό χρησιμοποιώντας το όνομα χρήστη (username) της συγκεκριμένης εκπ/κού όπως φαίνεται στον παραπάνω πίνακα.
Οδηγίες αποστολής αιτήματος μαθητή προς τον εκπαιδευτικό που βρίσκεται στην ψηφιακή πλατφόρμα e-me.
Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες εδώ.

Σημαντική επισήμανση:
Στην παρούσα φάση επιχειρείται η δημιουργία των ψηφιακών τάξεων και η εγγραφή των μαθητών/τριών σε αυτές. Μέχρις ότου εξασφαλιστεί η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των παιδιών και η εύρυθμη λειτουργία της κάθε πλατφόρμας από τεχνική άποψη, όλοι μας, εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά, αξιοποιούμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα για να εξοικειωθούμε με τις πλατφόρμες και τα εργαλεία τους. Η εισαγωγή στις πλατφόρμες ενδέχεται να γίνεται με καθυστέρηση για αυτό τον λόγο απαιτείται υπομονή και επιμονή.

Μετά από αυτά τα βήματα θα ακολουθήσουν νέες οδηγίες, που θα αφορούν στα μαθήματα και στην καθεαυτού ασύγχρονη εκπαίδευση (κυρίως βοηθητικά αρχεία). Στο μεταξύ παρακολουθείτε το blog του σχολείου όπου αναρτάται διαρκώς υλικό. Τέλος, σημειώνεται ότι οι εργασίες που θα αναρτώνται στις ψηφιακές πλατφόρμες θα αναρτώνται και στο blog του σχολείου έτσι ώστε να καλύπτεται όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός μαθητών/τριών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου