| Ανακαλύπτω τα κλάσματα | |||||||||||||
|
Πώς φτιάχνουμε
κλάσματα;
|
|
||||||||||||
|
Έχουμε μια πίτσα και θέλουμε να τη
μοιράσουμε σε 4 παιδιά.
Όλα τα κομμάτια πρέπει να είναι ίσα
μεταξύ τους.
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
Πώς θα
χωρίσουμε την πίτσα σε ίσα μέρη;
|
|
||||||||||||
|
Για να χωρίσουμε την πίτσα σε ίσα μέρη
χαράζουμε άξονες συμμετρίας.
|
|
|
Τι είναι ο άξονας συμμετρίας;
|
||||||||||
|
Τώρα δίνουμε σε κάθε παιδί από
ένα κομμάτι.
|
|
|
|||||||||||
|
Πώς το λέμε;
|
|
||||||||||||
|
Λέμε πως κάθε παιδί πήρε το ένα
τέταρτο της πίτσας
|
|
|
|||||||||||
|
Πώς το
γράφουμε;
|
|
||||||||||||
|
Και το γράφουμε
|
|
|
|||||||||||
|
Τι σημαίνουν
αυτοί οι αριθμοί;
|
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||||
| |||||||||||||
πηγή: http://users.sch.gr/salnk/didaskalia/fract_c/fract_c_index.htm
Στις παρακάτω φωτογραφίεςοι μαθητές της Γ' τάξης έκοψαν χάρτινες πίτσες για να κατανοήσουν τα ισοδύναμα κλάσματα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου